Polityka Jakości
Firma JFK Group ma na celu ciągłe doskonalenie każdego, nawet najdrobniejszego aspektu swojej działalności w zakresie produkcji zbrojeń budowlanych oraz dystrybucji wyrobów hutniczych.
Mając za priorytet jakość obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem dbamy o optymalizację istniejących procesów oraz synchronizację pracy wszystkich działów naszego przedsiębiorstwa.
Każdy proces został od początku do końca przemyślany i zaprojektowany tak, aby gwarantował naszym klientom zapewnienie produktów oraz usług według najlepszych standardów jakości.
Wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością zgodne z wymaganiami normy ISO 9001:2015 to kolejny krok w ramach naszej działalności potwierdzający jej ciągły rozwój. Klienci firmy dzięki temu mogą mieć pewność, że współpracując z nami mają do czynienia z najlepszą jakością oferowanych produktów i obsługi handlowej.
Mając na uwadze cele naszego przedsiębiorstwa jak również aspekty odpowiedzialności społecznej prowadzonej przez nas działalności, podjęliśmy decyzję o współpracy z Krajowym Rejestrem Długów Biura Informacji Gospodarczej SA, co zostało potwierdzone stosownym certyfikatem oraz naszym czynnym udziałem w programie RZETELNA FIRMA.
Nasza solidność została również doceniona w prestiżowym rankingu „Gazele Biznesu”, gdzie aż dwukrotnie znaleźliśmy się się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.
Naszym celem jest nie tylko rozwój, ale także budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi.